Όροι εγγύησης DOA
- Η υποχρέωση αυτής της εγγύησης, εφόσον διαπιστωθεί το κατασκευαστικό λάθος, έγκειται στην άμεση αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος με καινούργιο όμοιό του.
- Το προϊόν θα πρέπει να παραλαμβάνεται από την έδρα της Εταιρείας εντός δέκα (10) ημερών από την ημερομηνία αγοράς, με την πλήρη συνοδευτική συσκευασία και τα παρελκόμενα (καλώδια, software κλπ.).
- Όλα τα προϊόντα θα πρέπει να συνοδεύονται από τον κωδικό RMA. Χωρίς αυτόν τον κωδικό δεν θα παραλαμβάνεται κανένα προϊόν.
- Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν την Εταιρεία με την προϋπόθεση ότι η ίδια και μόνο θα έχει επιλέξει τον τρόπο και εταιρεία μεταφοράς, ύστερα από τηλεφωνική επικοινωνία με το τμήμα service. Εάν το προϊόν δεν παρουσιάζει κάποιο πρόβλημα θα επιστρέφεται πίσω και ο πελάτης θα επιβαρύνεται με τα έξοδα παραλαβής και αποστολής της συσκευής.
- Η αδυναμία λειτουργίας του προϊόντος πρέπει να οφείλεται σε ελάττωμα του κατασκευαστή και όχι σε βλάβη, που προκλήθηκε από κακή χρήση του προϊόντος, όπως για παράδειγμα πτώση, λειτουργία εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή, επέμβαση στο εσωτερικό του από μη εξουσιοδοτημένους τεχνικούς, απότομη αλλαγή τάσης ρεύματος κτλ
- Σε περίπτωση, που δεν υπάρχει επαρκές απόθεμα για την αντικατάσταση του προϊόντος DOA, η Εταιρεία υποχρεούται να αντικαταστήσει το προϊόν με άλλο ίδιων ή παρόμοιων τεχνικών προδιαγραφών και αξίας, διαφορετικά να προχωρήσει σε επιστροφή χρημάτων μόνο σε Τραπεζικό λογαριασμό, του ιδίου ονόματος δικαιούχου από την απόδειξη ή τιμολογίου αγοράς, εντός τριάντα (30) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της ελαττωματικής συσκευής.