Νέα

Το Zeo από την High End Systems προσθέτει δραματικότητα στο Halftime Show

Την Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2025, τα φωτιστικά Zeo της High End Systems φώτισαν το πολυαναμενόμενο halftime show στη Νέα Ορλεάνη. Μέλη της ομάδας που οργάνωσε το παγκόσμιας κλάσης σόου ήταν ο σχεδιαστής φωτισμού Al Gurdon, ο διευθυντής φωτισμού Ben Green της 22 Degrees, ο Gaffer Alen Sisul, ο προγραμματιστής κινητών κεφαλών και σχεδιαστής φωτισμού Mark Humphrey της TruCreative Design και ο προγραμματιστής κινητών κεφαλών και διευθυντής φωτισμού Eric Marchwinski της Earlybird Visual. Το πακέτο φωτισμού παρείχε η PRG.

«Είχαμε μια πολύ ξεκάθαρη αισθητική προσέγγιση για το φετινό halftime show, η οποία ήταν σε μεγάλο βαθμό ευθυγραμμισμένη με τις επιθυμίες των καλλιτεχνών», λέει ο Gurdon. «Αυτή ήταν να στοχεύουμε πάντα σε αντιθέσεις και γωνίες φωτισμού διαφορετικές από αυτές του συμβατικού τηλεοπτικού φωτισμού. Θέλαμε να δώσουμε προτεραιότητα στο δράμα έναντι του «beauty light» Έπρεπε να φαίνεται στιβαρό και απόλυτα συγχρονισμένο με το heavy beat, χωρίς να ενοχλεί».

Για να υποστηριχθεί αυτή η προσέγγιση, 88 κινητές κεφαλές Zeo τοποθετήθηκαν στη μεσαία ράγα του κοινού, πάνω από το σημείο θέασης της κύριας κάμερας. Το Zeo διαθέτει ένα μοναδικό, τετράγωνο σχεδιασμό όψης, που τονίζεται από έναν κεντρικό LED monolith, τέσσερις ανακλαστήρες και τέσσερα RGBW engines. Στις στιγμές υψηλής έντασης, το Zeo είναι ικανό να αποδίδει 30.000+ lumens. Ο Humphrey λέει: «Το Zeo έχει καλό χρωματικό εύρος, ζουμ και ευελιξία. Μπορείτε να το αντιμετωπίσετε ως απλό wash fixture ή ως φωτιστικό εφέ με τα πολλαπλά pixel του. Μου αρέσει η δυνατότητα επιλογής του φωτιστικού με frosted φακό ή χωρίς, καθώς μπορεί να δημιουργήσει ένα εντελώς διαφορετικό φωτιστικό αποτέλεσμα».

«Δεδομένου ότι η παράσταση φωτιζόταν με έμφαση στις έντονες κατευθυντικές χειρονομίες των θεατών, η συστοιχία των Zeo προσέφερε μια ευέλικτη επιλογή για να κάνουμε εφέ και να χρωματίσουμε μια μεγάλη περιοχή, μαζί με τον καπνό στον αέρα», σημειώνει ο Green. «Η ύπαρξη του pan and tilt το έκανε επίσης μια καλή επιλογή, καθώς μπορούσαμε να το γλυκάνουμε για την κάμερα, περισσότερο από ένα στατικό φωτιστικό strobe. Λειτουργεί καλά τόσο ως space filler βλέποντας τον φακό στην κάμερα όσο και ως φως για εναέρια εφέ, στο οποίο στηριχτήκαμε πολύ εδώ».

Τόσο ο ιδιαίτερος σχεδιασμός, όσο και η απόδοση του Zeo αποδείχθηκαν ευεργετικά για την τηλεοπτική εκδήλωση. Ο Marchwinski προσθέτει: «Το Zeo μας έδωσε αρκετή ποσότητα φωτός ακόμα και σε zoom-out mode καθώς και αξιοσημείωτο οπτικό αποτύπωμα στην κάμερα. Η ξεχωριστή εμφάνιση που έχει η όψη του φωτιστικού στην κάμερα προσφέρεται ακόμα και για φόντο σε μια εκπομπή μικρότερης κλίμακας. Σε αυτή την παράσταση, αναδείχθηκαν η πυκνότητα και η ρίψη του φωτιστικού, καθώς και η εξαιρετική απόδοση».

Ανακεφαλαιώνοντας την κορυφαία εκδήλωση, ο Gurdon λέει: «Τα Zeos έπαιξαν καταλυτικό ρόλο στη δημιουργία της βαριάς δυναμικής της παράστασης. Είναι ένα φωτεινό φωτιστικό με καλό χρώμα και λειτούργησε καλά ως δραματικό εφέ μέσα στην κάμερα. Λόγω της κλίμακάς τους, τα χρησιμοποιήσαμε στο halftime show με έναν αρκετά απλό τρόπο, αλλά μπορώ να φανταστώ ότι θα είχαν μεγάλη ευελιξία και σε άλλα πλαίσια. Σίγουρα θα τα επέλεγα και πάλι.»

Δείτε το φωτιστικό ZEO εδώ

MORE FROM ETC

Fos/4 Panel Daylight HDR Large 24×24”

Call for Price

Εναλλακτικά συνδεθείτε στον λογαριασμό σας για να προχωρήσετε στην αγορά του προϊόντος

SolaFrame Theater

Call for Price

Εναλλακτικά συνδεθείτε στον λογαριασμό σας για να προχωρήσετε στην αγορά του προϊόντος

Source Four LED Series 3 Daylight HDR w/XDLT Shutter Barrel

Call for Price

Εναλλακτικά συνδεθείτε στον λογαριασμό σας για να προχωρήσετε στην αγορά του προϊόντος

Apex Processor

Call for Price

Εναλλακτικά συνδεθείτε στον λογαριασμό σας για να προχωρήσετε στην αγορά του προϊόντος